Perks: Çalışan Yönetimi İçin Etkili Uygulama
Perks, çalışanların tüm yaşam döngüsünü yönetmek için tasarlanmış kapsamlı bir İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi (HRMS) çözümüdür. Bu uygulama, iş gücü planlaması, işe alım, yetenek yönetimi, maaş, devam kontrolü ve izin yönetimi gibi birçok işlevsellik sunmaktadır. Kullanıcılar, thinkpeople Selfcare uygulaması üzerinden hesaplarına erişebilir ve çeşitli işlemler gerçekleştirebilirler.
Selfcare uygulaması, çalışanların profillerini görüntülemelerine, maaş bilgilerini kontrol etmelerine, izin taleplerini yönetmelerine, mobil devam kontrolü yapmalarına ve vergi beyanlarını takip etmelerine olanak tanır. Kullanıcı dostu arayüzü ile Perks, çalışanların ihtiyaçlarını karşılamak için kapsamlı bir araç sunar.